Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-24 14:14:36
On 10/24/2011 02:07 PM, Paulius Zaleckas wrote:

> Buna, kad nesigauna ir konteineryje gyvenant. O iki "senatves" tiek man,
> tiek mano draugei dar tolokai.

> Ooo... vaikeli... (Sciogolovaite cypylefted)
> Turbut daugiau nei 50% laiko praleidau lauke. Skindavom vysnias,
> kasdavom duobes, statydavom visokias buveines, vazinedavau kieme
> dviraciu ir siaip ko tik mes neprisigalvodavom su broliu ir kaimynais.
> Cia viskas vyko nuo 5-10 metu laikotarpyje. Veliau statem su tevu
> garaza, perkalem visa nama naujom lentom is lauko, iskelem mansarda ir
> pakeitem stoga, tarpais tarp visko iranginejom ar remontavom ka nors
> [...]

tai as sakau, tokiem kazka panasiai isaiskint yra beprasmiska. as pats
irgi bute budavau tik mokslo metais. visas menkiausias atostogas ir net
savaitgalius leisdavau arba kaime ir soduose. jei taip realiai tik
mieste ant betono uzaugti - tai tikrai uzuojauta ir ner ko stebetis kad
poto nesuranda privalumu :)