Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-25 15:00:44
> gautis. tuo labiau, kad irangos tai tame name is principo beveik jokios
> nera. net duju ivado nera. tai pastate dezute, ivede elektra, kanalizoka

velniam tos dujos?

> ir vandeni, silumos trasa ir vsio. turgavoja kvadrata po 5klt. as

nu tai į daugiabutį šilumos trasą, i kotedžą katilinę... koks
skiertumas, rezultatas tai tas pats. Ir dar klausimas kas pigiau.

> asmeniskai nesuprantu uz ka ten tokie pinigai, koks target pirkejas yra.
> grubiai tariant, kotedze tai tik viena bendra siena yra, i dalien
> apdaila ieina sildymo sistema, kaminas, pora aru kiemo ir trinkeliu,
> daznai ir duju ivadas, beje dar labai nustebau, bet daug kur jau ir

nu tai bute irgi viskas yra ir trinkelės ir šildymas ir elektra ir
internetas, atsives tikrai kas bus suinteresuotį jį parduot galų gale.
A, nu kamino gal nebus...

> internetas normalus, kabelis atitemptas. o butuose tai ir sienos
> bendros, laiptai bendri, tikriausiai ir radijatoriu nera dalines

yra radiatoriai, yra.