Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: jz
Data: 2011-07-05 11:27:50
nu tai elementaru.
dideja infliacija - keliama bazine palukanu norma, kad suvaldyt infliacija.
per perskaiciavima - kyla paskolos palukanos.

yra niuansu, jei infliacija tik lietuvoj ir paskola eurais. ar panasiai.
aisku - cia lietuvos kaimas. kas gali kartais iseiti ir i nauda. nelabai
naudojami LT instrumentai infliacijos valdymui. tad jei europa tos
infliacijos nepajus, palukanos nebus keliamos.