Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: Glebas
Data: 2011-07-01 13:32:30
A čia niekas neduos konkretaus recepto manau.
Niekas negali garantuoti, kad euriboras nekils, niekas negali garantuoti,
kad kažkur investavęs neprarasi, niekas negali garantuoti, kad rytoj dar
turėsi darbo ir pajamų...
Aš, kaip baisiai nemėgstantis skolų ir visada besistengiantis jų turėti kuo
mažiau, tai jaučiu bent jau kažkurią dalį grąžinčiau bankui. Gal ne visus,
gal dalį palikčiau kokiuose terminuotuose indėliuose, bet skolą
mažinčiaus...