Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-07-01 15:49:55
On 07/01/2011 02:00 PM, varlius wrote:
> Pasižiūrėjau. Likau nustebintas maloniai. Liko mažiau, nei prognozavau.
>
> Paskaičiavau tiksliau, kiek dar liko sumokėti paskolos, ir kiek įmokomis
> (su palūkanomis) apskritai dar įmokėsiu. Tai per likusius metus,
> išdalinus visas palūkanas kas metus po lygiai, gaunasi, kad reiktų per
> metus suinvestuoti laisvus pinigus taip, kad jie uždirbtų ~2500Lt.
>
> O tai jau normaliau šiek tiek.
>
> Net ir terminuotus skaičiuojant: UB metinės palūkanos - 2.55% ir tai nuo
> 100K indėlio yra 2550Lt/per metus.
>
> Tai tarsi nieko nedarant, palūkanų gaunu daugiau nei sumoku bankui. Ir
> [...]

Labai teisingai mastote. Esme, kad artimiausiu metu paskolos tokiomis
geromis salygomis tikrai negausit, o dabar jau ja turit ir turit laisvu
pinigu, kurie tikrai gali labai praversti netiketais atvejais, kad ir
pvz diagnozuojamas vezys ir gydymui reiks 50k. Bakas gydymui paskolos
tikrai neduos, o jus sia diena ja jau turit!
Jei paskolos salygos butu tikrai prastos, tai tada tikrai geriau kuo
greiciau atiduot, bet dabar mano galva tikrai neverta.