Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: Pi.
Data: 2011-07-05 10:45:01
tiesa  pasakius nepamenu, tik zinau, kad kai turejau paskola, sutartyje buvo
kazkas apie perindeksavima..t.y. bet ten greiciausiai kalba ejo, kad ivedant
eur, bus perskaiciuojama kokiu tai kursu,kuris bus ta diena..
del infliacijos.. tiklsiai nepamenu... bet sunku butu patiketi, kad bankas
neturetu net minimalaus saugiklio pries paskolos gaveja..  apie
perindeksavima buvo klausimas..