Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-07-01 14:11:07
cia religinis klausimas. vieniems sklos taip slegia smegenis, kad jie
negalvodami visaip skubina ju atidavima, net kai tai tikrai neverta daryti,
kiti gyvena iki ausu skolose ir bedu nemato.

mano nuomone, jeigu yra grynu pinigu juos geriau investuoti, kad ir i
terminuota indeli, palukanos maziausios, bet garantuotos, plius indelis
draustas ir su laiku sukaupstas palukanas vel reinvestuoti, tokiu budu po
40m turesi troba be skolu ir kruva pinigu, tik nzn ar da turesi sveikatos
juos leisti :)

kita priezastis del ko nesiulyciau padengti dali paskolos todel, kad
padengsi tik dali. tai reiskia kazkiek LT kas menesi turesi moketi.
vadinasi, jeigu taip gyvenime nutiktu, kad pajamu neliktu, arba jos zenkliai
kristu ir tu nedaug LT gali buti sunku sukrapstyti, bet turint rezerva
kazkuri laika galima butu dengti kredita ir gyventi is rezervo.

pagal marza speju paskola paimta dar tais laikais kai buvo galima
kompensuotis is pajamu mokescio sumoketas palukanas. tai auksine paskola, ja
reikia saugoti, nes daugiau tokiu nebus.