Tema: Re: Grąžinti dalį paskolovs vs. Kažkur kitur dėti pinigus
Autorius: trickyvic
Data: 2011-07-01 16:24:28
Jei tau tokio babieniaus reikes gydymuisi nuo veziaus tai jau geriau ta
lavetka palikti vaikams ir stipti, nes jei uz gydyma is taves praso 50
stuku, tai jau yra kaip ir mirties nuosprendis, su sansu daktarui
pasidaryti 50 stuku ,tai jau ne gydymas o laiko tempimas ir likimas
apipistam visokiausio plauko sundaktaru.