Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: eimaz
Data: 2010-11-24 12:27:34
su bankais bei paskolom esu susidures ne tik del busto paskolos ir ne viena
karta. tekdavo kai kuriom naujom vadybininkem net paciam paaiskint kai
kuriuos paskolos niuansus. todel drasiai galiu teigti, kad sitoj vietoj,
kokia vadybinke kvaila bebutu, bet ji teisi.
bankas ziuri i SUTEIKTA kredito dali. atsiversk savo sutarti ir perskaityk.
jis tau suteike 450k lt. niekas neskaiciuoja ir neziuri i skaicius kiek tu
realiai skolingas.
aplamai si situacija susidare per kazkoki nesusipratima sakyciau. kiek esu
susidures, niekada netekdavo grazinti ir paskolos dalies, kol nepaimta visa
paskola. nesuprantu logikos kam ta daryti? imi paskola, nes tau jos dar
truksta ir is tu paciu pinigu grazini paskolos dali???