Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: Pi.
Data: 2010-11-24 10:34:20
aga atrodai:))
ikeisto turto uztenka, bet neuztenka..:)
tam kad paimt dar viena paskolos dali.. darai vertinima.. ir jei turtas buvo
pagerintas-pabrango su is banko skolintais pinigais.. tai ikeiti didesne
verte savo NT ir paimi kita paskolos dali..

bankas siuo atveju neziuri i skolos dali.. jis ziuri kiek jis tau yra
pervedes pinigu is viso.. vadovaujantis tavo logika.. tai gali eit
kiekvienais metais ir sakyt.. zinai sutarty nurodyta 500 klt.. per metus as
tau grazinau 50klt.. bukit geri atstatykit man paskola iki 50 klt.. cia ne
kredito linija.. cia tiksline paskola bustui...