Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: Pi.
Data: 2010-11-24 10:15:07
tai tu atsakymus skaityk nuo pradziu.. turbut patingejai.. nes tau labai
aiskiai raso... kad nesvarbu, kad tu grazinai.. ir kiek grazinai.. paskolos
sutarty yra nurodyta kokia suma bankas tau duoda.. pagal sutarti.. reikia
daugiau.. eini ir deriesi.. imi kita paskola.. o gal po ta pacia pakis
pervertinus ikeista turta.. ir pan.. aisku su is to isplaukianciais
sutarties salygu keitimais..