Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-23 10:38:49
na, kai imi paskola sklypui pirkt ir statybai. o bankas per ziopluma
iraso, kad reikia isnaudot pinigus per 2 metus nuo STATYBOS pradzios o
ne nuo pirmos ismokos, tai imi ir naudojies proga... Ta prasme pas mane
statybos prasidejo ~po 2 metu nuo zemes pirkimo (kai jau bumas praejes
buvo...) :)

--
MaRiUs
Kaunas