Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-11-23 11:08:51
manding vistik nesusikalbam.
klausimas yra apie ikeisto turto ir paskolos santyki.
ikeisto turto verte laikui begant kinta, paskolos suma irgi kinta (paemi,
grazini), tai kodel vertinti ne pagal realia esama situacija?
Dar karta kartoju - mano klausimas apie ikeisto turto ir skolos santiki.
O  kodel ne su atidejimu emiau - todel kad pradzioje (dar buvo bumas)
turejau ikeisto turto visai pilnai paskolai ir su dideliu kaupu, ir viskas
turejo vykti greitai ir sklandziai. Bet, per greita laika turtas nuvertejo
daugiau negu 50%. Savivaldybe, Vilniaus vandenys, RST visi pasistenge, kad
statybos leidima gauciau tik po 1metu ir 3 men. Ir t.t.... O bankas vis
ziuri kaip cia marza pakelus.