Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-23 23:12:02
cia kur taip ?
pas mane nereikia nieko pervertint, ka jau ikeiciau ta uz tiek ir
skaiciuoja.. pvz ZU paskirties 4a sklypa uz 40k :))))
o pervertinu tik ta dalyka ka statau, t.y. sklypa ir nama ant jo.
Pervertinu tada kai baigiasi litai ir reik pajamt daugiau o ne kas puse
metu.. buvo atveju kai ir 9-10 menesiu nereikejo...

--
MaRiUs

Kaunas