Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-23 23:18:39
Nu tai paprasta:
Pradziai ikeiti turta X (verte tarkim 200K) ir koki sklypa Y (100k)
Is banko gauni statybai 200+100 * 0,8 =240k
sunaudoji 240k, ivertini is naujo objekta Y (su namo pamatais ar dar
kokiu biesu) gaunasi tarkim verte 340k (cia kad dailiau butu) - viso
turi ikeisto turto: (sita reiks ikeitinet is naujo, ba namas atsirado)
X(200k)+Y340K=540k*0.8 432k (tiek bankas tau gali duot siai dienai) bet
kadangi tu jau paemes 240k, tai is banko gauni 432-240=192 000 LTL
ir t.t. ir t.t.

P.S. ka tuo metu statydamas grazinai paskolos imoku forma (dalinai %,
dalinai grainimas) bankui giliai px, jie ziuri ar tau pervestu pinigu
suma jau pasieke rezervuota (numatyta sutartyje) suma ar ne... kai
pasieke- turi is naujo sudarinet (pakeitinet) paskolos sutarti, derint
pajamas ir t.t. nu zodziu kaip ir pradzioje sudarydamas paskolos
sutarti......

--
MaRiUs

Kaunas