Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-11-23 08:07:21
Nesupratau kas ka klaidina.
Suprantu kad bankui patogiau skaiciuoti kaip sakot.
Bet man atrodytu (ir butu patogu), kad skola turi buti ne didesne kaip 80%
ikeiciamo turto. Na tiesiog tokia esme..
Todel manau kad nebutu nelogiska tiketis gauti tiek kiek dengia tas 80%.
Bet beveik nesitikiu deja, reikes pinigu kitaip prasimanyt...