Tema: Re: teorinis paskolos klausimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-11-22 20:52:49
hm... bandau konkreciau:
pvz:
Sutarta paskolos suma namui sytatyti - 500.000
bet ne daugiau kaip 80% ikeiciamo turto vertes.
Paskola galima issiimti per 2 metus, per 10 kartu, kiekviena kart ivertinus
turto vertintojui.
Per 2 metus kol staciau nama grazinau 50.000.
Iki siol esu paemes 450.000 - LIEKA GRAZINTI 400.000
Bet man dar reikia 40.000
O paskutini karta turtas ivertintas 550.000.
550.000 * 80% = 440.000
Jei ziuret i tai kiek esu paemes nuo pradziu tai daugiau gauti negaleciau.
Jeis ziuret kiek esu DABAR skolingas - galeciau gauti 40.000

Gal aiskiau?
p.s. skaiciai isgalvoti :))