Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-17 09:28:34
Bet su naujomis elektros kainomis, tai savikaina turetu zenkliai padideti. Nes naktinis tarifas brangsta apie 56.5 proc, o dieninis apie 22.5 proc. Tai jei, naktiniu tarifu buvo sunaudojama 2/3 elektros energijos, tai pabrangimas kazkur butu apie 40 proc.
Po naujako prognozuociau, kad sildymo kaina gausis jau apie 1.8 lt/kv.m. per menesi.

T:)