Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: kg
Data: 2009-12-16 08:37:51
klysti mazhumele apie viduramzhius ir pan
labai susireikshmini
ir manai kad labai patuboleje zhmones yra
ash manau atvirkschiai yra

kitas pavyzdys kur tu labai klysti
mano abu broliai savo namus shildosi dujomis
priesh tris metus pamate pas mane krosnele, pajaute jos privalumus ir
pasistate abu ir pas save, kaip papildomas shilumos shaltinis, bet kurena
beveik kasdien
malku nepjauna nei vienas - perka supjautas
bet abu kapoja patys
vienas imones savininkas-direktorius (30 zhmoniu), kitas imones gamybos
direktorius, kuri savo srityje yra pasaulinis lyderis
antrasis tai daro su didesniu malonumu, kaip ir daugybe kitu darbu
reikalaujanchiu, kaip tu pasakei viduramzhishku pastangu, prie savo namo ir
kitur
net ir pas mane i kaima atvazhiuoja su malonumu padirbt "juodo" darbo -
tokio kaip akmenu stumdymas ir pan  :)

tiesiog jau ishaugo ir suprato, kad gyvenimas matuojmas ne vien  pinigais ir
sugaishtu laiku

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4691 (20091215) __________

http://www.eset.com