Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: BigM
Data: 2009-12-15 16:17:24
+

kartais dirbdamas visiškai kitokį darbą (mano darbas pvz. yra protinis su
daug problemų ir stresų - bet čia kaip kas pažiūrės, man lyg ir +/-, o žmona
tai griebiasi už galvos ir sakosi nė dienos tokiam darbe neištemtų)
sugeneruoji labai gerų minčių, t.y. "praplauni" smegenis, o ne verdi tose
pačiose "sultyse".

anksčiau nevertindavau, kai tėvas vaikystėje varydavo bulvių kasti, runkelių
ravėti, miške dirbti - o jis "kaifuodavo". Dabar ir pats suprantu nuo ko
jisai "kaifuodavo". Taip kad kiekvienas savaip randa tą "kaifą" ;)