Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-15 15:47:20
na pagal sildymas.com skaiciuokle (jei ja galima tiketi) tai malku kw savikaina jei malkos kainuoja 80 lt ertmetris 4.94 lt, jei 110 lt ertmetris 6.79 lt. Bet, mano nuomone skaiciai gali smarkiai kisti priklausomai nuo malku kaitrumo grupes ir dregnumo.
Bet silumos siurblys imho konkurencingas sprendimas, ypac jei ji naudoti pvz iki -5 salcio (kas dauguma sildymo secono ir buna). O salciu metu papildomai pasikurenti krosnele kokia (cia irgi ir siluma ir grozis gali buti). Bet priklauso nuo namo ir poreikiu (koki 200 kv nama su krosnele nelabai apsildysi, arba i jos irengima sukisi tiek, kad...)

T:)