Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: Sail
Data: 2009-12-15 16:47:19
Va va. Man draugelis miske padeda irgi is idejos. Kartais jam malkas
atiduodu, kartais sau palieku.
Mes i ta daikta kaip i terapija ziurim, o ne sunku darba.

Cia kaip ir baliavojimas. Jei pradzioj yra koks nors darbo elementas,
atrakcija, tai visad rezultatas geresnis, nei tiesiog banaliai prisigerti
sedint visa vakara uz stalo.

Zinoma, jei reiktu malkas ruosti is butinybes, tai gal ir kitaip butu. Nors
tikriausiai butu taip pat gerai.