Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: BigM
Data: 2009-12-16 09:19:56
Neįsikirtau ką tu turi omeny vadindamas "jie" - jei kg brolius, tai "jie"
"malku nepjauna nei vienas - perka supjautas bet abu kapoja patys".

Su vienu tavo teiginiu sutinku - kad kūrenant tik malkomis esi pririštas,
ypač šaltu metu ir kai reikia išvykti su šeima. Taip ir namas gali
peršalti... :( Aišku, tokiam atvejui galima el. radiatorius turėt ir
nustatyt, kad name palaikytų minimalią 15C temperatūrą. Vis gausis pigiau,
nei turėt kieto kuro katilą ir dar montuot kokį dujinį šildymą ar SS.