Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-16 13:51:15
Jei skaiciuoti tik katila tai panasiai :) Dar galima dadeti boileri karstam vandeniui kur gali pakabinti ant sienos.
Su malku uzimamau plotu, zinoma sss neprilygsiu. Bet malkas sekmingai galima sandeliuoti lauke. Cia aisku daugiau individaulus sprendimai kur rasi vieta, bet sutinku jos uziima vieta.
Bet nepamirskime, kad sss kolektorius irgi uziima vieta, kurioje veikla yra ribota. :)

Imho, tuscias gincas, kiekvienas skaiciuojasi kas jam labaiu prie sirdies ir pinigines. Gal pas viena dujos uz tvoros, o pas kita gal elektros galingumas tik 5 kw :)

T:)