Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-15 15:08:34
kazkur buvau aptikes skaiciuokle, tai jei gerai pamenu 1 tona pjuvenu briketu yra apie 2 ertmetriai malku, jei lyginti pagal gaunamos silumos kieki. Briketai gaunasi brangiau nei malkos, bet santykis priklauso uz kiek gausi nusipirkti briketus ar malkas ir kiek pasiruoses savo laiko investuoti i malku ruosima :)

T:)