Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-15 15:44:04
Na tai čia vėl kraštutinumas. Skaldyti ir tampyti malkas, kvėpuoti
smalkėmis, kietosiomis dalelėmis, temperatūrų perkritimai. Sveikatos
neprideda. Nors žinoma kiekvienam savo. Esu kūrenęs tą pečių 5 metus, pirmą
mėnėsį UAU imeti dega lygtais, pigu, vėliau prasideda balalaika, malkų
ruošimas, sandėliavimas, kūrenimas, bėgiojimas prie pečiaus, pečiaus
valymas. Žinai nu ir nakui tokį sportą :)
Yra malonesnių sporto šakų.