Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-15 18:40:56
sutinku kaminas prisideda, man indeklas kainavo 1000 lt, plytos kaminui na nezinau, bet manau i 1000 irgi tilps.
Sildymo sistema grubiai katilas 4000, pamaisymo mazgas su siurbiu 1500, pajungimas tarkime 1500.
Patalpa katilinei - ji vistiek butina ir silumos isurblio atveju, plius ja naudoji kaip sandliuka ir pan. Nematau skirtumo.
Langai - irgi nera skirtumo, nebent nori darti namus be langu. Na bet sakykime langas +1000 lt.
Durys - durys i patalpa reikalingos bet kuriuo atveju, skirtumas tik kad priesgaisrines brangesnes. Sakykime papildomai isleidziama 1000 lt. Taigi sistemos irengimas man grubiai kainuoja 11000.
O kiek kainuoja silumos siurblys ir jo kolektoriaus lauke irengimas, plius uzpildymas?

T:)