Tema: Re: Sildymo kastai iv. kurui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-16 08:06:26
Na kurybinis procesas visada pozityvus veiksmas, bet trypčiojimas vietoje ir
malkų deginimas man primena viduramžius. Su Direktoriumi pats nelabai
pataikei. Kol esi jaunas gal ir atrodo tas malkų sportas toks sportiškas,
bet su metais tas kūrenimas tampa tikra našta, netiki? Paklausk tų kurie
įsirengė SS.