Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Vytautas
Data: 2009-11-30 17:41:40
del pastovios temperaturos palaikymo - su KKK tai nera didele beda. tik
reikia irangos, kuri reguliuotu.
dujos ne prie kiekvieno privestos, o dyzelis brangiau ir siuo metu dauguma
l. skaiciuoja pinigus. po 3-6 metu kai ateis laikas keist katilus, zmones
keis gal i dyzeli, gal SS atpigs ar bus subsidijos is valstybes