Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: vist
Data: 2009-11-27 13:54:39
O tu nesakyk jei neturi. Siai krizes laikais netgi gerai.
Pats turejau dujini, pasistaciau KKK italiska ketini Ferroli. Rezultatas
tik teigiamas. Tas "teigiamas" labai daug reiksia:

jei namas naujos statybos gerai apsiltintas ir pan. tai nezinau ar
apsimokes. PAs mane namas 1992 statybos, apsiltintas prastai. Tai uz 150
sildomo ploto dujomis praeita sezona mokedavau ~800 Lt, pastacius KKK uz
malkas ar briketus moku dvigubai maziau. Taip kad darom isvadas pagal
konkrecias situacijas. KKK paprastas, ne duju generacinis