Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-28 14:20:28
Čia galima taip kalbėti, dar neturint arba tik ką isigijus KKK. Žmogus
pasinaudojęs KKK paslaugomis kokį penkmetį, spjauna į tą reikalą, nes
reikia:
1. Reikia užpirkti malkų
2. Jas kaškur sandėliuoti
3.Jas supjauti
4. Jas džiovinti
5. Valyti pečių
6. Valyti kaminą
7. Ir tik paskutiniu atveju kaip pašnekovai minėjo įmesti pagaliuką :)
Klausimas ar aš vyras ar kūrikas, gal geriau tą pagaliuką kur nors kitur
imesti:)?
O kur dar visokios nesamonės su tais KKK katilais?