Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-28 20:55:06
Žinau tuos visu punktus, nes KKK esu turejes ir tavo punktu isbraukimai tik
teoriniai, visvien sitie punktai egzistuoja, nes:
Pirkdamas skaldytas malkas tu jas perki "orinias kubais"
Todel praktiskas seimininkas (o tokie kuriems dujos per brangu ir yra)
pjausis ir skaldys pats, kiemo uztersimas, sandeliavimas (dvigubas, nes
reikia tureti malku dar ir sekanciam sezonui)
Peciaus valymas, jei pasirodo per salta, tada norisi angliu.
Žiurek pritrukai malku perki durpes, nuo ju reikia kasdien peciu valyti.
Pats pakurimas pasirodo vienas malonumas, o ukyje yra begales kitu darbu ir
kai viskas susideda i kruva nebesinori to KKK ir ramiai kureni sau dujas
arba dyzeliuka. Beto irengiant KKK papildomos nemazos investicijos.
 Nereikia pamirsti, kad bus reikalingas dar vienas kaminas, vieta katilineje
ir nuolatos besikaupiantis purvas, kvapas.
Su dujomis ar dyzeliu jokiu problemu, tiesiog paspaudi ON ir pamirsti
problemas, tiktai kasmet atlieki profilaktine prieziura.
Bent as jau niekada nebegrisiu nei prie malku, ar angliu.