Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-29 17:32:22
Malkini as jau ismeciau, dabar ismetineju ketureigius voztuvus, sildymo
reles, sklendes ir kita stufa uz kuri mokejau nemazus pinigus ir ismetu del
to, kad tai jau moraliskai pasenusi technologija, jei tai buciau zinojes,
niekada i toki suda nebuciau investaves. Kai matau, kad  zmogus nori kartoti
mano klaidas noriu pasidalinti savo karcia patirtimi. O vadinti pasikelusiu
ar dar kitaip reikia ta zmogu pazinoti, kad taip kalbeti.