Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-28 14:14:17
Čia gaunasi panašiai kaip, turiu prabangų automobilį su visais navarotais,
bet gaila važinėti, nes kuras visa kita, gaila nes bijai kad pradės rūdyti,
ištepsi salona. Ir nusprendi nusipirti kokį žiguliuką.
Pas mane namie atvestos dujos, rekuperatorius, kondiškės, apie malkinį pečių
net nesvaigstu. Darbe buvo malkinis, dabar jis demontuotas, dega saliarkyte
ir atsidžiaugti negaliu. Malkinis pečiu tai praeito amžiaus išmislas, tie
visi kondensaciniai tai tik navarotai senam kledarui.