Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: gintasma
Data: 2009-11-27 14:10:00
KKK+kamino indeklai su montavimu, siurbliukai, vamzdukai, darbas  Total 5400
(kainos suderintos iki smulkmenu, todel diskusijos, jog uz tiek neisirengsiu
nebutinos)
malku sezonui turiu gaves veltui (dovanu). Zmona su mazu vaiku namie, 19
laipsniu neuztenka, norisi ~23, be to budama namie, tikrai gali imesti
malku.
Dujom isleisiu apie 4000 per sezona. daugiau nei puse investiciju atsipirks
iki pavasario. kitais ir tolesniais metais greiciausiai kai namie niekas
nesedes, naudosime kombinuota sildyma. Taigi mano skaiciavimasi atsipirkimas
gausis per 2-2,5 metu  drasiai. Be to, turesiu pasirinkimo laisve kuom
kurenti, jei duju kaina pasidarys negrazi.

Taigi, jei kas esate susidure su Sime Solida 7 arba Viadrus u26/7 katilais,
noreciau komentaru del siu katilu.