Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: gintasma
Data: 2009-11-27 12:55:03
Na, as tiesiog noreciau suzinoti vieno ar kito katilo pliusus/minusus.

Ar apsimoka ar neapsimoka, as jau priemiau apsisprendima. Zidini turiu, bet
tai labiau rudeninis reikalas, pasidziaugimas spragsinciom malkom, interjero
detale, o pagal namo kvadratura /kubatura jis nepejegus atiduoti tiek
silumos kiek jos reikia (nors ir isvedzioti ortakiai).