Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Bangis
Data: 2009-11-29 11:37:24
Isskyrus tai kad islaidos sildymo sezonui kainuoja x2 pigiau.
Tie kam vertinimo kriteriju skaleje LTL yra #1 o komformtas yra N+1
eileje renkasi kieta kura.
Terpentinai nereikia cia demonstruoti savo isskirtiniu sugebejimu virint
pinigus. Jei skaiciuosi kiek $$$ kainavo rekupai, kondiskes, ir dujini
katila, ir kiek kainuoja malkinis + ivertinsi kiek kainuoja sildymo
sezonas tau ir tokiam paciam namui kurenti malkomis bus galima labai
lengvai ivertinti kokia LTL suma atitinka komfortas.
---
Bangis