Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: vist
Data: 2009-11-30 16:31:08
Uz katila mokejau 2100 Lt, siurbliukas ir visa kita (pamaisymas rankinis
ne automatinis) 1500 Lt darbas man nieko nekainavo, nes pats su
bendradarbiu per savaitgali susimontavom. Max atsipirkimas 2 sildymo
sezonai. Nei kiek nesigailiu. Viska susimeistravau taip, kad esant
poreikiui dujinis katila sisijungia kada kambario temperatura krenta
maziau 19 ir KKK jau nebedirba.