Tema: Re: Paklausimas del KKK
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-29 18:55:08
Sory isties du atuomobiliai netinkamas palyginimas.
Tiksliau butu:
Isivaizduok zmogus vazineja vazineja mercedesu su visais pribumbasais, bet
sumasto, kad jam daug benzo jis jama, tada paima ir paraso i newsus: hebra
koki man arkli pirkti juoda ar balta, nes man su mersiuku per brangu
vazinetis.
Is esmes jokio skirtumo nera kokios spalvos tas arklys, kaip ir katilas ji
vistiek reikes serti/kurenti, jam vistiek reikes darzines/malkines. Reikes
priprasti, kad  siena/malkas reikes ruostis, mesla/pelenus valyti. Ir
pastovios temperaturos kaip su clima nebeturesi. Busi priristas nes turesi
serti gyvuli. Vienitelis bonusas yra tas, kad turi sieno vienam sezonui,
reiskia investuoji kaskiek kilolitu, tik todel, kad turi vienam sezonui
malku. Ar tai protinga? - nemanau. As malku turiu 2 sezonams ir jas laikau
zidiniui. Didziausia problema yra ne ta, kad pas tave namie dabar +19, bet
ta, kad su KKK tu neturesi pastovios temperaturos kaip su dujomis, o tai yra
zymiai blogiau ir persalti sansu daug daugiau, nes tam reiketu dar ir
akumuliacines talpos. Dabar paziurim ka sutaupom, KKK tau po namus paskleis
suodziu ir smalkiu, kurenti reikes nestis malkas, temperaturu perkritimas
neigiamai veikia imunine sistema, jei nors karta per sezona pasirgsi visa
tavo ekonomija nuplauks, o KKK nesuderinamas su dujomis, kaip arklys su
mersu.
Taigi koki arkli pirksi tau paciam spresti, as patariu juoda - maziau
tepsis.
Sekmes.