tai, kad čia chebra nuo 20 jau "apsivožia" On 2014.08.19 11:15, VNO wrote: > ziurint ka tu vadini "sest ir vazxiuoti". > paimk nepatogu dvirati, paprastus pedalus, bloga apranga irdavaj pamink kas antra diena po 100-150 km. > > po to kai klyne jau neliks odos o tik pusles, o sanariai jau prades skaudeti , itariu atsiras noras paskaityti knygele kokia :) > > VNO > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lstr9v$b8l$1@trimpas.omnitel.net... >> skaitau skaitai ir ble hujeju kaip viskas šiais laikais sudėtinga :D >> >> Vietoj to, kas sėst ir važiuot, žmonės sėdi namie ir skaito knygas kaip >> tą daryt.... >> >> >> On 2014.07.12 11:47, Icetom wrote: >>>> Va esu pradinukas važinėtojas, bet važinėju +- kasdien, po kokių >>>> 15-25km ir jau visas dvi savaites (nuo tada kai dviratį nusipirkau :|). >>> >>> Svarbiausia nepersistengti-nepervargti pradžioje, jei pradėjais >>> sportuoti po ilgos pertraukos. Jei vieną dieną labai intensyviai minei, >>> kitą reiktų tik lengva apkrova važiuoti. Labai rekomenduoju nusipirkti >>> širdies ritmo matuoklį ir dar gerai būtų, jei matytum apsukas. Ne taip >>> senai perskaičiau, kad bet koks žmogus maksimalius savo rezultatus >>> pasiekia per 10 metų nepriklausomai, kada (kokio amžiaus) pradeda >>> sportuoti. 7-8 metus tipo sparčiai tobulėji, per likusius 2-3 metus >>> vyksta technikos šlifavimas ir pan. Tad laiko daug turime pasiekti savo >>> idealiai sportinei formai (jei toks tikslas) :). >>> >>>> Va norėjau paklausti ar tikrai yra prasmė pirkti tuos brangius >>>> viratistų batus? >>> >>> Na aš minu indoor cycling su bėgimo batais. Tai koja ne taip stabiliai, >>> su apspaudimu nevisai gerai. Kas suveržta ir gerai vaikščiojimui, >>> pabėgiojimui - minant būna pradeda tirpti pėdos. Jaučiasi bendrai, kad >>> nėra stabilumo pėdai minant. Vakar vakare kai užsidėjau savo naujai >>> nusipirktus- visai kitas pojūtis, kaip pėda "stovi". Be to, jei tikėti >>> visais pasisakymais internete, tai tokie batai žymiai pagerina minimo >>> efektyvumą naudojant su užraktu (clipsais) - padas tai juk kur kas >>> kietesnis ir nelankstus. >>> >>>> Taipogi ir apranga, kokie ten tos aprangos yra pranašumai lyginant su >>>> kokia nors sportine apranga iš parko outlet (na neskirta dviračiams, >>>> bet vistiek sportinė). >>> >>> Sportinė sportinei būna nelygu. Būna tipo kvėpuojanti, bet >>> suprakaitavus, atrodo, kad antrą save neštum ant nugaros :D. >>> Dviratininko marškinėliai nugaroje yra ilgesni nei priekyje (kad nugarą >>> uždengti). Apačioje normalūs marškinėliai turės silikonine juostelę, kad >>> taip lengvai nenuslystų marškinėlių apačia. Taip pat aptempta apranga >>> pagerins aerodinamines savybes, bei mažesnė tikimybė mano nuomone kur >>> užsikabinti už kokios šakos ar pan. :). Dar tikri dviratininko >>> marškinėliai turės trys kišenes nugaroje, maistui ar gertuvei laikyti su >>> reikalingiausiais daiktais. O daugiau kiek spėjau pačiupinėti iš >>> negausaus asortimento, tai ir dviratininkų marškinėliai iš skirtingo >>> lygio medžiagų yra. Geriausia pačiam pačiupinėti, užsidėti. >>> >>>> Šortai suprantu- paminkštinimas, kitkas tai, turbūt, kaklas ir >>>> neperpučiamumas? >>> >>> Paminkštinimo kiek supratau, pagrindine paskirtis, ne kiek komfortas, >>> kiek tarpuvietės apsauga nuo uždegimų, prisitrinimų ir pan. Be to kaip >>> pats susipratau, bei ką patvirtino parduotuvėse - geriau rinkti šortus >>> su petnešomis, nes tiesiog šortai būna nusmunka= atvira nugara. Pats va >>> ir važinėjau kelis kartus su kompresiniais Nike šortais ir viršuje >>> tiesiog kvėpuojančiais bėgimo šortais . Tai nugara tikrai jausdavosi >>> plika. Taip pat iki kokių 10 km viskas ok, bet ilgiau važiuojant jau >>> pradėdavo trinti kiaušus ir pan. Nežinau, gal sėdynės forma ten buvo >>> kalta... Po tokių potyrių ir nusprendžiau, kad naudosiu tik dviratininko >>> aprangą. >>> >>>> Bet, pvz, dabar važinėuu, tai shortus man reikia skalbti po kiekvieno >>>> pasivažinėjimo, nes prakaitas upeliais plaukia :) >>> >>> Normalu, tik svarbu savo pulsą sekti! Ir kas apie 15 min. atsigerti >>> paprasto vandens būtinai. Nerekomenduočiau, jei senai nesportavai, kad >>> pulsas viršytų 155-160 bpm (greičiausiai tiek) ilgą laiką važinėjimo >>> metu. Galima pasiskaičiuoti pačiam apytikslį savo maksimalų pulsą žinant >>> savo amžių ir pan... >>> >> >