Tema: Re: Paaiškinkit pirmokui apie aprangą
Autorius: Trolis
Data: 2014-07-13 12:09:22
2014-07-12 11:57, Icetom rašė:
> Dar tiesa dėl pirštinių. Viena kartą išvažiavau be pirštinių. Po to
> karto supratau, kad dvir. pirštinės bus tik su želiniais
> paminkštinimais delnuose :).

O yra didelis skirtumas tarp tų visų pirštinių? Pvz aš susiradau
kažkokias seniau baidarių plaukimui naudotas pirštines, kurias, manau,
šsigijau senukuose.
Nieko įspūdingo, bet skirtumas tarp be pirštinių ir pirštinių jaučiasi.

(Važinėju įvairiai- kartais į centrą ir atgal per visokius parkus,
kokius 25km, kartais per visokius miško keliukus, o kartais per visokius
daugiabučių kiemus, visokiais išmintais takeliais, stačiais takeliais,
laiptais).