Tema: Re: Paaiškinkit pirmokui apie aprangą
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-19 14:51:16
> bloga apranga irdavaj pamink kas antra diena po 100-150 km.

Man užteko ir 20 km vieną kartą, kad tai suprasti. Bet dabar nei kiek
nesigailiu išleidęs pinigų geroms kelnėms su petnešomis.

> po to kai klyne jau neliks odos o tik pusles, o sanariai jau prades
> skaudeti , itariu atsiras noras paskaityti knygele kokia :)

Dar reiktų pridurti ir sušilus, dviratininko apranga kitaip "garina" laukan
prakaitą, laiko šilumą. Esant vėjuotam orui nešalta, nors ir kūnas stipriai
sušilęs. Prakaitą garina laukan ir kvėpuoja kūnas tuo pačiu. Su paprastais
drabužiais taip nebūtų.