Tema: Re: Paaiškinkit pirmokui apie aprangą
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-19 14:44:55
> ir kas tose knygose parasyta?

Raumenų struktūra keičiasi - darosi ištvermingesni. Dėl jaunimo,
pažiūrėkite, pvz., kokio amžiaus pirmame dešimtuke:
http://www.uci.ch/mountain-bike/ranking/

> bet kuo auksciua gali uzkelti savo pulsa, tuo geriau.

Tai mano mintis ir yra, kad to reikia siekti, bet protingai - palaipsniui.

> kalbu apie rezultata kur ipasiektum budamas 20 metu.

Čia jau nuo žmogaus ir sporto šakos priklauso.

> Koks tikslas tai daryti? Kuo didesnis bpm virš "darbinio", tuo greičiau
> organizmas degins sukauptas energijos atsargas.

> tegul degina, kame problema?

Ir ką darysi, jei taip sudeginsi distancijos pradžioje ar viduryje?