Tema: Re: Paaiškinkit pirmokui apie aprangą
Autorius: Icetom
Data: 2014-08-18 19:24:05
> apsiverskiu is tokiu 10 metu :D

Pasiskaitykite profesionalių trenerių išleistas knygas. Kaip sakant juokiasi
puodas, kad katilas juodas.

> niekada tu nepsieksi to ka galetum pasiekti jei padetum vazineti nuo 12
> metu ar anksciua. niedaka.

Tai sakai triatloninkai ir kiti ištvermės sportų atstovai "amžiuje" -
eilinis bajeris. Nu nu :).

> niekda tu neuzkelsi taip ausktai pulsa,

Kalba eina daugiau ne apie absoliučiai maksimalų, o efektyvų- darbinį. Dar
pasakykite, kad dviratininkai per treniruotes maksimaliais pulsais varo ir
visos treniruotės vienodo tempo :).

>  ir niekada tavo kojos neatsigaus po 100 km taip kaip jos atsigaus bkai
> tau buvo 20 pora metu :)

Dėl to nieks nesiginčija, bet nereiškia, kad sukakus x metams, žmogus
nebegali siekti kažkokių savo asmeninių tikslų;).

> su klipsiniai (prisegamais) batais tu suki pedalus, be ju tu spaud (drozi
> sanarius) pedalus.

Sąnariai, ir ne tik jie, drožiami nekorektiškai parinkus dviračio rėmą,
balnelio aukštį ir jo "atsikišimą" vairo aukštį ir pan. T.y. dviratininkas
turi ergonomiškai remtis visuose trijuose taškuose (sėdmenys, pėdos ir
rankos). Va kaip tik baigiu perskaityti šią knygą - rekomenduoju bendram
supratimui (bent man labai padėjo nemažai suprasti):
http://www.amazon.co.uk/Bike-Fit-Optimise-performance-avoidance/dp/1408190303/

> tai koordinalus ir didelis skirtumas. nekalbant jau apie efektyvuma.

Visiškai pritariu - minti su standartiniais pedalais ir su įsegamais -
skirtumas akivaizdus įsegamų naudai.

> Normalu, tik svarbu savo pulsą sekti! Ir kas apie 15 min. atsigerti
> paprasto
> vandens būtinai. Nerekomenduočiau, jei senai nesportavai, kad pulsas
> viršytų
> 155-160 bpm (greičiausiai tiek) ilgą laiką važinėjimo metu. Galima
> pasiskaičiuoti pačiam apytikslį savo maksimalų pulsą žinant savo amžių ir
> pan...
>

> gerti paprasta vandeni yra nieko gero.

Jei treniruotė iki valandos (praleidau tai parašyti tada). Užtenka vandens
su sąlyga, kad maitinamasi kaip priklauso. Jei ilgesnės treniruotės, tada
sutinku - trūksta patirties.

> bpm (jei sirdissveika) gali kelti iki maximumo kiek nori ir gali.

Koks tikslas tai daryti? Kuo didesnis bpm virš "darbinio", tuo greičiau
organizmas degins sukauptas energijos atsargas.

> tai gal ir galima orientuotis i 160 bpm, o siaip ir 180  galima.

Nei aš, nei jūsų nežinome Trolio treniruotumo ir pan. Tad geriau atsargiai
su tais 180 bpm. Man. pvz. po pertraukos pradėjus sportuoti, ir 155 bpm buvo
jau šakės :). DAbar kai numečiau virš 20 kg ir sportuoju reguliariai,
pradedu pastebėti, kad 160 bpm jau darosi "norma". T.y. aš už nuoseklų savęs
tobulinimą, nei greitus rezultatus su galimomis ilgomis pasekmėmis, kaip
pervargimas ar traumos.

> visada patariu pavasari ir rudeni tikrintis sveiakta ir sirdi.

Visiškai pritariu.