Tema: Re: Dviratininko aprangos parduotuvės Vilniuje???
Autorius: Sail
Data: 2014-07-07 08:32:14
As analogicnai - i geradvirati jau senai nebeinu.

Tas dviraciu entuziastas ne pardavejas tikrai. Ir kainos kazkaip kosmosa
primine - daznai baigdavosi tuo, kad atsisiusdavau reikiama dali is UK.

O siaip yra normaliu pardaveju, kurie ir patars, ir pagal kisene pasiulys.
Ir dar prides - "jei kas netaip, kreipkis, padesim".
Kaip tik savaitgali isimeciau diskini stabdi su hidraulika - pasaka. Ir
pirkta pas zmogu, prekiaujanti gariunuose.