Tema: Re: Dviratininko aprangos parduotuvės Vilniuje???
Autorius: Icetom
Data: 2014-07-15 23:33:54
> Obana, vasare Cratoni prekiauja?

Kažkiek turi... Bet ergonomika prasta bent mano galvai :(.

> Teko siustis is vokietijos uz brangiai :-(

Dėl savo pirkimų galiu, pasakyti, kad visų pirkinių kainos išėjo tokios pat
ar net pigiau, nei perkant iš kokio bike24, chainreaction ar pan.  Shimano
ir kitų detalių, aksesuarų kainas tikrai verta čia pasitikrinti prieš
puolant daryti užsakymą kur nors Europoje:
www.bikko.lt

Pvz., su siuntimu iki durų išėjo 190 Lt:
http://www.bikko.lt/shimano-dviraciu-dalys/pedalai/pedalai-shimano-xt-pd-m780-spd-sm-sh51/

> Tarp kitko, didelis skirtumas tarp diskiniu stabdziu su trosu ir su
> hidraulika pastarosios naudai.

Tai taip ir turėjo būti, kad su su hidraulika geriau.