Kažkaip pastebėjau, kad pvz 3.0 tdi atnaujintas variklis kur 176kw popieriuose atrodo kažkas kosminio sąnaudų mažinimo prasme - realybėj pažiūrėjus kad ir tą patį spritmonitor.de - nu nifiga ten ne mažiau, t.y. vidutinės keliais šimtais gramų skiriasi. Įtariu reik mažiau į specifikacijas žiūrėt, nes kuo toliau tuo labiau meluoja, pritempinėja prie testavimų metodikos ir t.t. Realybėje kluono masė niekur nedingsta, fizikos neapgausi. Visokie ten start-stopai mūsų klimatui vabše kažkoks nesusipratimas, imho. 2013.12.04 23:10, eMeR rašė: > Tilpt į 10-11... nebandžiau. Su naujesniu gal pavyktų. Bet reiktų stiprų > pencininko režimą įjungt. Tai ne ta mašina, kuri mieste būtų ekonomiška.