Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: [MrG]
Data: 2013-12-04 23:41:05
Suvedus googlej "Q7 nuoma" tikrai rasi ko reikia,
o siaip manau galima su pardavejais susitarti, jei asmeniskai perki tai
labai suinteresuoti tie kur Autopliuse kaina exportui ir LT nesiskyria -
bent jau pries keleta metu taip buvo - jie labai ieskojo privaciu LT
pirkeju ir buvo labai sukalbami.
PS del skodos - manau po puses metu, kai ji jau nebebus nuliova kankins
mintis - " na gi galejau Q7 nusipirkti" :)

--
[MrG]