Tai Q5 bus belekaip smagesne auto jei jau tokias iperki. Realiai mieste su ta Q7 tai pezda su parkavimu, neskaitant ,kad islipti net is jos yra ziauriai nepatogu. Sveria ji labai nevaikiskai, dinamika su silpnesniais varikliais siaip sau ,sanaudos irgi nedziugina. Iki miniveno erdves viduje tai plaukt ir nedaplaukt. Na bet vaziuoja solidziai ir jei sugebi islaikyt ir patinka - tai reikia imti :) "Pmas" wrote in message news:l7j10o$7md$1@trimpas.omnitel.net... seimomobylis su aukstesniu pasyviu saugumu, padidintu pravazumu (zinau bus diskusiju, bet tarkime palyginant su rwd zemu sportiskesniu auto) ir talpus is principo q5 dydzio pakaktu, bet ir kaina nedaug skyriasi, sanaudos praktiskai panasios ir siek tiek man asmeniskai grazesnis, ypac tas faceliftinis (pagrindine priezastis gale turbut). nu klausimas ir kyla del islaikymo (nes visi ji skirtingai supranta, butu perkamas ne lavonas, galimai tiketina is patikimesniu saltiniu alia dileriai ir t.t.). toks alia minivenas pakeltas kazkiek :) is principo dydzio pilnai pakaktu q5. tai vat ir idomu padiskutuoti. "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:l7g2m1$n0a$1@trimpas.omnitel.net... >O kokia pagrindine paskirtis sios auto bus ? > Nes tai auto su brangiu islaikymu ir bent jau man su visiskai neaiskiu > pozicionavimu. > Visko daug uz brangiai ir x znajet kam reikia. Nevaziuoja nei kaip > limuzinas , nei kaip dzipas. > Isoriskai gremezdas - viduje siap sau. Nu toks grand cherokio ir a6 > hibridas. > > ar labai brangus? > kalba butu apie 3 litru dyzeli, 3-5 metu senumo (zinau, buvo facelift) > kaip del amerikonu?- ar apsimoka veztis (yra dyzeliai), kas skirsis? > kaip kuro sanaudos? kas dar naudojama labai? kaip aksesuaru nurinkimas > laikant lauke? > > > dekui uz bet kokias mintys >