Tema: Re: q7 naudojimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-12-03 14:02:32
Kiek ten tas tuaregas panašus - nu kažkiek panašus - kaimynas važinėjo, 
tai labiausiai kuro sąnaudos kliuvo. Ne ir lempos su kiojItėm....

Tiesa, nžn kaip Q7, bet turego spIrOklinio koNfortas taip toks šiaip 
sau. Ar Oubi visos su oru?

On 2013.12.03 10:21, eMeR wrote:
> Tai ką pasakysiu bus iš patirties su pre-faceliftiniu modeliu, tad
> tikėtina, jog dauguma  einamiausių problemų gali būt patvarkyta.
>
> Kas susiję su važiavimu, tai priekaištų mašinai nėra - kaip tokio tipo,
> tai važiuoja tikrai komfortiškai. Lyginant su x6 buvo nutarta, kad Q7
> važiuoja pastebimai minščiau. Neabejoju, jog pneumatinė pakaba duoda
> savo. Važiavimo smagumas, tiesa, baigiasi kai reikia parkuotis. Ypač
> kokiam Vilniaus senamiesty. Ten kur eilinė mašina laisvai tilptų, su
> šita reikia gerai pagalvot ar įsisprausi. Aikštelėse, jei šoniniai
> pasistatę tvarkingai, telpa be problemų ir su išlipimu viskas tvarkoj.
> Jei kuris nors prie linijos - geriau paieškot kitos vietos.
>
> Žvelgiant iš techninės pusės, sakyčiau ganėtinai vykęs modelis. Per
> beveik 4m didelių problemų nebuvo. Ypač maloniai nustebino pakaba - joje
> kol kas teko keisti tik priekines svirtis (kaladėlės/diskai čia
> nesiskaito). Turint galvoje, jog važinėjama su 20" ratais, tai sakyčiau
> puiku.
> Senesni 3.0 dyzeliai turi žinomą bugą - mėgsta pastriginėti įsiurbimo
> kolektoriaus sklendės. Jei tik "strigtelna" - užsidega checkas, kuris po
> kurio laiko pats dingsta. Užstrigus galutinai tektų keist. Kaina ~5k už
> abu. Man asmeniškai buvo gal 3 kartus užsidegęs dėl to checkas.
> Variklyje grandinė, kuri, pasak gamintoją, nekeičiama. Kiti sako reikia
> keist prie ~180k. Aš nekeičiau. Kuo tai baigsis - pamatysim. Su greičių
> dėžės tepalu tas pats.
> Šūdinai padaryta kondicionieriaus magistralė - eina prie rato, nuo kurio
> patenka visi smagumai, tame tarpe ir druskos. Tik laiko klausimas, kada
> supus. Tvarkymas ~2k. Dėl panašių priežaščių būna problemų su variklio
> masės laidu.
> Teko kartą valyt EGR'ą. Kol kas viskas tvarkoj.
> Pas mane nėra, bet teko girdėt, kad būna problemų su stoglangiu -
> užsikiša drenažas ir ima bėgt į saloną lietaus vanduo.
>
> Sąnaudos. Nereikia tikėtis, kad tokiam tankui užteks 8l kuro mieste.
> Asmeniškai per tuos beveik 4 metus bendras vidurkis yra 13,5l. Konkretus
> suvartojimas įvairus. Jie užmiesty važiuojant pastoviu greičiu užtenka
> 8,5, tai sakykim žiemą, pakūrenant Webasto ir neišlendant iš Vilniaus
> pasiekia ir 24 (čia asmeninis bako rekordas). Taip pat sąnaudos labai
> priklauso važiavimo - tiek smagesnis važiavimas, tiek kamščiai, kai
> reikia nuolat judėt-stot. Aš, asmeniškai, manau jog 3.0 variklio
> normaliam važinėjimui pilnai pakanka. Ir su lenkimu problemų nėra.
> Svarbu nepamiršt, jog tai pustrečios tonos kluonas. 4.2, aišku, visada
> bus smagiau :)
>
> Kitos einamesnės išlaidos. Eilinis servisas (tepalai, filtrai, stabdžių
> skystis ir pan) 4riuose žieduose atsieina kažkas ~2k. Stabžių diskai su
> kaladėlėm (priekis galas) link 3k. Kasko ~3k. Padangos (20) grubiai nuo
> 1k. Padangas valgo greitai.
>
> Dėl nurinkinėjimų. Neteko girdėt, kad kentėtų kaip kokie x5 ar x6.
> Pačiam šiemet per Jonines Vilniuj prie Banginio nunešė veidrodėlių
> stiklus. Antrą valandą dienos. Bet čia kažkas įdomesnio vyko, nes po to
> kai buvau 4riuose žieduose, tai sakė jog per tą savaitgalį Vilniuj
> krūvai Q7 nurinko.
>
> Dėl salono erdvės. nelabai turiu patirties lyginant su minivenais, bet
> sakyčiau kad daug neprisikrausi. Aišku su lengvosiomis mašinomis nereik
> lygint. Trečia sėdynių eilė tinkama tik vaikams (arba trumpam atstumui
> smulkiem žmonėms), bet ją atlenkus bagažinės praktiškai nelieka.
>
> Trumpai - smagi, brangokai išlaikoma mašina - genda retokai, bet sugedus
> su keliais šimtais neišsisuksi.
>
> R.
>